Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Tuesday, January 11, 2011

BilA da Ckup Umo......

15 November 2007 (sem3)......uissh..tarikh keramat ni.....tq to sumer dak2 umah aku...membe2 bek aku....rempah ratus kowang mmg power giler...smggu rambut aku masih berbau harum rempah kari ngan budu kowang amat terkesan...planning kowang mmg gempak...2 hari berturut-turut ko kenakan aku erk....caya lah kowang...


Tp 1st mlm besday aku tu...mmg da dpt hidu planning kowang..sbb tu la aku statik jek kat ats carpet..tak mo gerak...tp kowang mmg jahat giler...tau la time tu aku tak gemuk lg....sng jek kowang tarik aku smpai depan umah....perrghh....best giler dowh ramuan kowang (budu+cencalut+rempah kari+oat+telur+orange expired+tepung+kicap+softner+sedikit air)....termuntah-muntah aku.....rasa n terkeluar isi perut baunya ...tahap power rangers......hilang normal aku sekejap
glitter-graphics.com.....hahhaha....mndi pn tak ilang bau....sadis ~....

Tak ckup ngan mlm tu.....aku igtkan da settle da...dgn bhgianya aku ikut kowang kuar next mlm...ape....4 the 2nd time...kene lg....da la kt depan kedai mkn kot kowang wat naya kat aku....kowang2 sgt sengal....kpla aku da cam kuali kowang pecahkan telur....kena lak spray buih tu.....da mcm drama sebabak da budak2 kat kedai tu tgk aku...hahhaha...dengan poyos nya aku lik umah....


video



lawak dowh...spjg perjln sumer org tgk....amatlah sadis....hahahhaha....tp tu la memories best giler ngan kowang...tq so much...bear y kowang kasi...ade g ngan aku ni ha...tp syg..matanya da tercabut da....hehehhe....luv all of u so much ~

2 comments:

  1. Cop..aku hnya melihat stuasi tu berlaku...aku tumpang tgk jer...tumpang gelak skali..huhuhuhuh

    ReplyDelete
  2. ish..ish..ish..ish...sore sape yg kuat gelak dlm video tu zie?? ish..ish..ish...

    Rindu ngan arwah din...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...