Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Saturday, February 26, 2011

da GRAD da budak ni ~

After sedaya upaya mengabdikan diri selama 3 taun....lasty....smpai lor masa y aku tunggu2 slame ni......Graduation Day....mcm2 perasaan time ni....hoohhoohoo  
Yang pelik sal konvo ni...semua baju must b in WHITE colour...hmmmm...tp kira bley consider lg la y tu...yang paling aku DISLIKE bila terpaksa pakai benda alah y kat ats kepala tu...10 jam setting tuu....buruk OK...tak ske ~

 

Pape pn......still lapangkan ht menerima hari KONVO aku yang tak bape CUN tu...yang penting...GRAD suda...hehehe..
glitter-graphics.com

muka-muka keterujaan....


Tp yang BEST bila dapat adiah.....walaupun simple...but adiah2 kalian sgt NICE.....

from anne...budak melaka ~
ni surprise punya adiah....sgt teruja yerk...hahahha...tq to Suria Fendi (^_^)
that nice 1 from budak2 nakal...Dini, Kak Dayah, Ziera, & Azma....Luv U guyss ~

Makanya berakhir la riwayat aku kat Politeknik Kota Bharu (Dip in Quantity Surveyor)....y pasti smua kngan kat situ da aku lock baek2...nnti da tua2 bley citer kat anak2....ni la kisah mama...budak nakal yang masih mencari jalan hidup yang sebenar......hohoho....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...