Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Monday, August 29, 2011

perang kuali d mlm raya....

assalamualaikum....


mood :: meg'update entry u mlm raya......siyes mantuk + penat tak leh n ckp dek berperang ngan kuali, periuk belanga.....maka siap la nasi tomato daging kurma, ayam masak merah, daging masak ape ntah lg satu...rendang sama nasi impit...agar2 santan...errrr....ni jek y bermain lam otak aku skang....




n ckp smua tu aku buat...mmg nmpak sgt menipu...n for sure la..korang pn tak kan percaya.....yesss...mmg korang ta perlu percaya pn...sbb tgas aku sbg assistnce saja....menyemakkan lg keadaan dapur....lallllaaalllaaa ~




bila menjelang jek mlm raya...bumi malaysia ni aku rasakan cam tak selamat lg da.....boom bam....bam boom...bang bang boom....mcm2 bunyi adek.....secara tak langsung, aku rasa cam idup zaman 50-an plak dh....kira cam d ambang kemerdekaan la gitu......




cheeeeeewahhh...dan2.....mentang2 la merdeka tak lama g dh....patriotik plak.....huhuhuu....




pape pn....tanpa bunyi mercun bagai tu...tak trasa plak an hari raya......aslkan tak dek y smpai tercabut hidung, patah gigi kena bom...tlinga senget dek bunyi y terlampau kuat, terkejut smpai hilang deria rasa....hiiiissshhh...bahaya smua tu..ilang nikmat hari raya nnti....tak dek la mrasa nsi tomato aku...hahaha...



k la....otak pn da makin tepu....jari2 cumil ni pn da lembap n menaip.....lektop pn da tak mo bg kerjsama g dh......n suh tido la tu mksudnya......so, samat hari raya la u korang.....jgn over mkn sgt.....igt2 la sama org y lg memerlukan......^_^


10 comments:

  1. weeewwiiittttt,

    tak percaya kau masaklah..



    wakakkakakakaka !! selamat raya oteh !

    ReplyDelete
  2. aaaaiiiisseyyyy.....


    ce ckp n mkn ape......


    skang gak aku buat....deng* deng*

    ReplyDelete
  3. heee selamat selamat hari raya ejahh duit rayoo laa hehe

    ReplyDelete
  4. cik pha :: hahaha...blh2....kena tggu lg 3 taun la..



    llallalaa....

    ReplyDelete
  5. anip ::: alaaaa....ape sng sgt ni.....




    jemmmmmmm !!!!

    ReplyDelete
  6. syrupmasin :: uiksss.....raya taun ni da tak dek idung ke.....




    waaaaaa...style la.....hehehhe

    ReplyDelete
  7. nasi tomato di hari lebaran! nyummmy2!
    open house last year pun makan nasi ni :)

    ReplyDelete
  8. amna :: hehehe..nnti next time bley dtg raya umah kita.....^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...