Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Friday, September 2, 2011

raya vs bertapa

Assalamualaikum...




setelah abis mood berpuasa...smpai plak mood beraya...tp agak ta bernasib baek aku taun ni bilamana Raya ke-4 bersamaan ngan ari raya pertama wat aku...mau tak nya.....dr raya pertama smpai la raya ke-3...bertapa d dlm bilik sja kerja aku.....



jgn n menggeleng kepala yerk....sila wat muka kesian !! buat skang !!



uhuk...uhuk.....virus demam menyerang aku d lwt ptg syawal.....mood pepagi y mcm bunga segar dr ladang...layu terkulai akhirnya.....siyesss.....myb kes perang kuali aku d mlm raya mnybabkan segala urat saraf aku merajuk dan tak mo bg kerjsama d hari 1 syawal....



hampeh tullll !!!.....



akhirnya kisah syawal aku berakhir sperti kisah sleeping beauty....pg ke ptg...petang ke mlm....tido aje kejenya...dek demam selsema y meletup scra ttba......



ceeeittt.......n beauty bagai.....n y cumill aje.....



huuurrmm...makanya...raya ke-4 ni la baru aku mula n beraya...bru leh terjaga dr tido y lama.....waaahhh....excited gile bila dpt kuar melihat dunia luar....."almaklum jek la...3 hari aku bertapa jek lam bilik"....huhuhuhu.....




dan ni jek la baru dpt feeling pakai baju raya berpasang-pasang y aku suh akak aku jahitkan.....over excited kali ke dua......muaaahhahahaaa...walaupun duit raya da ta layak aku trima.....hati tetap redha.....muka tempe basi tetap ceria......



btw....ape lak citer raya korang...moh la ssme shared2 kan kt sini...


40 comments:

  1. hehe takpe asal leh beraya.

    huhu ari ni start muntah2 smpai nk pengsan penangan raya mungkin haha

    selamat raya kelima :)

    ReplyDelete
  2. ok la.. raya jugak.. aku kat perantauan ni tak beraya pun.. pg raya org sibuk2 besiap pakai baju raya aku pakai baju tido je.. tengahari sket masak nasi tomato n aym masak merah.. makan ngn sorang junior aku sambil layan movie jekk.. tu lah sambutan raya aku.. huhu

    ReplyDelete
  3. amna :: smpai muntah bagai....mmg sah kena virus kueh raya ni.....hehehe

    ReplyDelete
  4. cik ten10 :: huhuhu....redha jek la...bila g n de feeling tgk muvie ngan baju tido d pg raya....




    nnti da lik mas....kompem ko akn excited lik.....^_^

    ReplyDelete
  5. RAYA! RAYA! RAYA!
    huhu.... itu lg penting!

    ReplyDelete
  6. ak x dpt bnyk duit rya.. sdey bhai.. huhuhu

    ReplyDelete
  7. ecece..ye ke demam..ke saje je ta nk tolong layan2 tetamu :P

    ReplyDelete
  8. sabar je la..tapi sedih jugak sbb ari raye pertama tu yang seronok..

    ReplyDelete
  9. hahahha takpe raya sebulan nt mu kodo balik hehhehe

    ReplyDelete
  10. awie :: hohoho...raya...raya....

    ReplyDelete
  11. sleeping:::: ecececece...ni ayat tak mo blanja ni....



    lallallaaa....

    ReplyDelete
  12. syrupmasin :: opssss....mn tau ni....alaaaa...bru n rhsia2....



    jeemmmmm !!

    ReplyDelete
  13. a-chik :: tau tak pe.....da demam..mood trus ke laut....

    ReplyDelete
  14. cik pha :: n qodo guano....kelik U doh....tok dei n rayo doh la...


    hahhaha

    ReplyDelete
  15. ya Rabb.. kesiannya..
    now dah okay lum? get well soon dear ^^

    kt gambar tu nampak ceria jer ^^

    ReplyDelete
  16. amna :: tu time pg raya....sehat lg......ptg sket da bis btri da......



    hahhahhaaa...

    ReplyDelete
  17. anip ::: huuuurrrmm...ye la....ko bkn n dtg melawat....kasi duit raya ke.....



    baru la sehat.....muaaaahhhahaaa....

    ReplyDelete
  18. klu aku raya pertama sampai keenam mmg masih sonok beraya..mne wit raya kt aku??haha

    ReplyDelete
  19. sifu :: ceiitt sempat mintak wit raya sama aku...tggu lg 3 taun...aku bis blaja....aku keje lg sthun....bru aku kasi wit raya sama ko.....



    hahhahaha...

    p/s:: bkn ko da keje ke??

    ReplyDelete
  20. kalau nk mimtak duet raye dekat sini bole?? :D

    ReplyDelete
  21. alololo
    ciannye...
    xpe...raya ttp raye kan..lmbt sikit pon x pe..huuu...aiii cek azie yg sebaya..dgn ku..
    hee..maceh sudi mai page sy...
    sy dah follow kamu juge...
    salam kenai!

    ReplyDelete
  22. wah2 ! bestt jee die jadik sleeping beauty.. hahhaha !

    ReplyDelete
  23. syrup :: bole2...nnti tggu lg 4 taun ko commnt lg kt entry aku mintak wit raya....




    hahahhahhahhaa...

    ReplyDelete
  24. aimie :: ouch rakan sebaya.....kita mmg memahami..



    wink* wink*

    ReplyDelete
  25. teha :: sleeping beuty d pg raya mmg ta best....




    ta dpt kutip wit raya...hohohoho

    ReplyDelete
  26. ala siannye.. tapi skang dh sehat kan?
    selamat beraya!

    ReplyDelete
  27. aku cam bese la.. raya melantak mcm seribu tahun tak jumpa mknan..

    ReplyDelete
  28. baju kurung ::: skang da sihat......alhamdulillah...



    ^_^

    ReplyDelete
  29. anip :: kedekot ~



    samat hari raya.....hhahhaha

    ReplyDelete
  30. heidi :: sama la....bila da sihat ni.....perut aku tak sempat2 lg n rehat....




    huhuhuhu...nasib la perut ~

    ReplyDelete
  31. selamat hari hari di hari raye...



    hm....


    xsempat nk braye...sori..

    ReplyDelete
  32. zulhilmi :: mmg hari2 la spnjg sebulan ni....



    tak sempat raya tak pe....



    aslkan drop sini wit raya....hohohohoo

    ReplyDelete
  33. ciannya dia..hehe...

    ila sempat jugak beraya..mai raya ke 4 dah mula demam da...ngeh3

    ReplyDelete
  34. raya ku sangat tak best
    bangun tido haro raya ke2
    tiba2 leh lupa skrg bulan syawal..ngeh3

    ReplyDelete
  35. ila :: tu demam n kurangkan lik smua2 kolestrol y ade....



    ngeh..ngeh...ngeh...~

    ReplyDelete
  36. anip :: merdeka ta merdeka la.....wit raya tetap wit raya...hohohoho

    ReplyDelete
  37. lea :: oke, tu mksudnya penghayatan d bulan ramadha lum bis g tu....



    seb bek bgn pg, lau pas isyak ttba n g terawih....tak ke pak imam pelik nnti....


    hehehehee....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...