Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Monday, July 11, 2011

AKU...kfc..dot...dot..dot....




waaaaaaa...mimpi jd knyataan....da bape episod aku mimpi2 n mkn KFC....argghhh...tercapai jugak....
dsbbkan 2 bulan aku bertapa jek kt umah.....sgla mknan mnri nari depan mata  ...buktinya aku da bantai 4 ketul ayam....ngeh...ngeh...ngeh.....1000 person like .....hehehehe

smpai semput aku rasa.....tp skang tersenyum saja sbb mimpi jd kenyataan .....lg best bila dot....dot...dot... yang belanja ......waaaaaa...mkn dgn ht y senang....ma kasih ya kamooooo....hohohohoho.....u/p * sila belanja lg.....i loooiiikkkeee .....n mf yerk....dssbkan aku jugakla kamoo terkantoi sama bossss....

"bosss, sy ta dpt dtg keje.....n kuar ngan mak after lunch"

hehehehehe.......cover baek punya.....bos call pn ckp "haaaaa, sy area kb ni temankan mak"...tp alamak ! keta punya pasal, bos ta ckp lepak kt kedai......kan da terkantoi...

'oooooooooooo....ckp n kuar ngan mak"...........

waaaaaaahhh...baek punya bos....tak pe....dia paham...dia kan muda lg....dia n mrh? ugut saja dia....ari tu bos ada ckp, mau kawen dua.......haaaaa....sy gtau sama u punya wife......kompem dia senyum saja.....hehehe....ni kisah kekalutan hari ni......y penting perut suda kenyang....time to sleep.....hohohoho...nanite =) 

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...