Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Saturday, July 23, 2011

Dia y aku kenal...

seorg yang.....

sgt2 caring time aku sakit even time sihat skali pn..
lau shri ta call tu mmg sgt aneh..
ske tnya bnda y sama...smpai aku naek angin..
"blh ta awk jgn tnya sy bnda y sama"
huhuhuhu..

a 'bit' degil..
tp slalu ngalah ngan aku...
(tu buat masa skang...coming soon ta tau la kan)...
sgt ta ske lau aku ta jwb call..
dia akn membebel....dan lgkah pling slamt...just do this 
("dh dok lam toilet, tak kan n bawa phone mndi skali")
dammmnnn...hahaha

sometime sgt jujur...
maksudnya, dlm erti kata laen...lau aku tipu sket mudah caye..
so, bnda2 snstve jgn wat gurau....
"lau aku ckp aku terbang ke bulan,
maunya dia p pnjam roket ngan sheikh muzzafar follow aku ke ats"
ammmmaaaiiigaaaadddd !!!
kikikikiiiiii....

sgt2 ta romantik ok.....
dia tak pandai pn memujuk...."bek la pujuk dr sndri"..huhu
bg aku, romantik tu...ta bermksud "lautan api snggup ku redah"
itu menipu sgt la kan...
huuurmmm....im just waiting for smthng that we call
a surprise !!!! 
mustahil tak???huhuhhuhuu....

dia seorg y ske mkn.....
pastu n mkn y best2 jek...slera tinggi u....
tp dssbkan aku lg gemok, so tak leh n ckp ape..
nnti ta pasal2 kena lik....ouuucchhh...
dan 1 lg......
klu bab minum air,1 botol pn blh abis.. in a one time ok...
perut dia cam water tank kot....hahahahaha..
gelak guling guling.....

stiap pg kt phone aku akn ada ....
tp kadang bosan gak sbb dia sebok....
7 hri smggu kerja....blk keje...kadang kuar ngan mbe plak...minum2..mkn2...ah segala la..
pastu tido awl....ari mggu pn sama gak....adesss dislike ok !!

special about him....dia ta penah memaksa..
klu aku bgn lwt, dia ta penah mrh...tp dia akn ckp..
"sy lg ske klu awk bgn awl...tu kn lg bgs"
klu aku mrh pn...dia lg tenang....sbb aku mmg ssh n ngalah..
then, tak dek ape y berubah walau aku ckp
"sy lbh slesa klu kita berkawan"
smlm,hari ni atau esok...dia tetap sama...
kan jodoh tu d tgn Tuhan
siapa la kita n melawan...kan....

y pling ta leh blah...dia tu ske berangan !! hahahhaha.....

so,wat masa skang...ni la DIA Y AKU KENAL....walau ape jd besok, lusa...bln dpn, tahun dpn, ataupn beberapa abad akn dtg, as long as kita masih bernyawa...kita tetap KAWAN....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...