Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Tuesday, July 19, 2011

pelik...aneh...hairan

pandang kiri, pandang kanan...mcm2 hal, mcm2 kisah aku baca....de y sedap d dgr...de y nek nyampah aku tgk...haiiisshh...mcm2 gaya manusia....pelik...aneh...hairan bila ade y ske mengepost ayat2 y nek mual n baca g dh.....

hurm....bila ta dpt....heboh n berckp....bila da dpt...heboh plak n pertikaikan....pelik kan.....ape la salah lau bersyukur ngan apa y ada....usaha ngan rezeki tu kan bkn kita y tentukan.....lau d tgur, mcm2 plak di katakan kita ni.....ssh gak bila tak leh timer pndngan org ni....

aduuusssshhh....parahhh dh....

kadang baca post dia ni....over act lak....kadang n pertikaikan ujian y Tuhan kasi...byk sgt mengeluh....bkn aku jek y pasan, de org2 len pn terperasan gak....aku rasa dia ni da mengalami perang minda....

amaaaaaiiigaaaadddd ~

pape pn...agak2 la lau n mengepost pn...kan nnti ta pasal2 org nek mual ngan post2 y asyik n mengeluh jek...ujian tu kan penghapus dosa2 kecil, tnda kita lg dekat ngan Tuhan.....tak yah la over sgt.....

2 comments:

  1. huhuhhu....teeeetttt...nnti jd ngumpat plak....tp dun wory....u all ta knl....hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...