Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Thursday, July 21, 2011

alkisah d batu pahat

Ni dia smbungan dr entri KEPENATAN aku bape ari lepas....walupun lum byk g pic y leh d upload...tp kira ok la dr tak dek langsung kan...huhuhu....kira da ta sabar n kongsi cerita.....

haaaaaaaaaaaa...ni dia kisahnya...

aku g UTM sbb join program khidmat masyarakat dan pendidikan kt batu pahat...kira lam maksud laen gak cam program ank angkat gak la....so, program ni under KRP (kolej Rahman Putra), kira aku ni anak tiri jek ...sal aku ni bkn dr KRP....hehehee...program start 15hb julai hingga la 17hb....lokasinya plak kt parit simpan & parit taliman.....

sape mak angkat aku ??? wahh...suspen gitu....ni dia aku kasi tnjuk.....mrs JUMIRA @ mak....hehehe..dan mbe angkat aku pia...hohohoho


antara xtvt2 best spnjg program...kita de futsal, rewang u buat nasi ambang, program pendidikan ngan adik2 sek keb sri molek dan y paling best...makan durian ramai-ramai.....huhuhu..bkn sng...aku kt sini, breakfst ngan durian, tido pn ngan durian....hahahha....1st time ni.....byk sgt la pglman2 baru...

y plg aku ske spnjang progrm di bila join diorg jd fasi u adik2 comel ni...thnks kat wan sbb jd fasi mate aku....lau ssorang, mmg ta tau la ape jd..1st time kot....mmg gila enjoy ngan diorng smua....

sgt..sgt...sgt la sporting...lg2 plak bab men goreng pisang....hangus kene goreng...hehehe


sesi awal taklimat u smua fasi


kita de gak xtvt wat strawture y mn dak2 ni perlu buat structure dr straw dan y plg penting kukuh n tnggi....kita de explore race n byk lg xtvt spjg kt sek tu....superb best .....pape pn lets shared pic jek la....n story smua kt sini....mmg pjg berjela2 la jwbnya....hehehe


ni da adik2 group aku ngan fasi mate aku 'wan'...hehehe

she's my twin...twin pd name jek...hehe




nasi ambang




sekian........

2 comments:

  1. ade dua kesilapan die situ..
    1. kg.parit teriman bkn prt taliman..hihi
    2. nasi ambeng bkn nasi ambang.. ngat ambang kemerdekaan ke?? tau la ade sal tunku abdul rahman..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahaa.....teriman erk.....sry cikgu.....
    alaaa....ambeng tu kan jawa....ni versi bhsa melayu biasa....ringan2 jek..hehehehee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...