Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Thursday, July 7, 2011

nota Baru...

Da genap setahun aku keje....so...tamatlah kisah hidup aku sbg Quantity Surveyor.....so skang n buka nota baru sal kisah hidup y baru......alhamdulillah....after apply smbung blaja....then mgkin mmg rezeki aku...dpt intebiu, then leh smbung stdy blk....tp kali ni len bidang.....

kali ni aku pilih pendidikan....naseb bek la tak jauh sgt pn ngan bidang asal aku...binaan bangunan....so tak dek la sia2 sgt ape y aku da blaja 3 taun dulu.......so, bermula la kisah aku sbg student lik....haiiisshh...da tua2 ni la baru n smbung blaja....lambat ke...tua ke....hopeflly tak kan jd isu..coz lam hidup ni..kita kena la cari ssuatu y bernilai u masa depan kita.....

arap2nya smua berjalan ngan bek, then dpt tamatkan blaja on date ~ huhuhu....mau pikir sal kawen plak...kikikiki......sila doakan y terbaek u aku =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...