Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Tuesday, July 19, 2011

kepenatan ~


After beroff9 selama 4 hari.....haaaaaa...ni bru dpt on9 lik.....tanggal 14hb 7...aku mengeposkan diri aku ke UTM u join 1 xtvt kt batu pahat.....wahh rajin gitu dr kelantan aku ke johor..guna stem mahal ni n pos...huhuhuhu....dsbbkan terlalu byk lemak y aku berjaya ternak sepanjang aku dok umah jek....so, aku merajinkan diri u kuar berxtvt...tak la busan sgt d umah....

special TQ u ila...lau bkn sbb dia y paksa aku join....of coz aku tak kan dpt pglman y best gini...hehehe....dsbbkan aku lum dpt lg pic2 xtvt so, aku ta leh lg n citer ape xtvt y aku join...hehehe...gimik jek y kt ats tu.....pape pn, sila tggu next episod...nnti aku msukkan pic2 ngan story kemana aku bertapa dgn mengoff9kan diri selama beberapa hari ni....sila sbr menunggu..hehehe =)

mood ::::: masih lg kepenatan tp bestttttt .....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...