Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Wednesday, July 6, 2011

siapa Dia...............


teeeeeetttttttttttttttt........huuurrmm....sape dia?? huhuhu...ni la dia amirul hamim....besprend jarak jauh aku......actually aku pn ta kenal siapa dia....dlm tempoh 2 taun kita berkwan, aku cuma berchat saja ngan dia....tp rasa cam berkwn berpuluh puluh taun.....huhhuhuu..

n kenal siapa amirul hamim??

Bg aku,dia ni sowang mbe y sgt2 mmhami......dia mbe y ske dgr aku membebel, dia mbe y sdia mndgr bila aku n marah, dia mbe y pujuk bila aku ngis....dia gak mbe tempat aku n cari gaduh....dia adik, dia abg, dia gak kwn....huhuhuhu....satu g, dia gak mbe y ske ngusik aku bila aku takut...hampeh tul.....hahahah....

tp sila jgn slh anggap, coz dia ni dh in relationship...huhuhu....cpt2 la kawen....huh, windu plak bila lama ta dgr citer sal kamo.....sila belayar d lautan luas bek2......pape pn, nice to b ur friend.....n tq 4 evrythng.....rasa janggal plak bila lama ta gaduh ngan kamo....hahahhaha...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...