Total Pageviews

Followers ::: sila2 la jd sahabat aku =)

Saturday, July 30, 2011

Xcdent n luka kecil saja ~

Assalamualaikum n gud monim ~

tersnyum plak bila baca entri a.i.m.a.n k.e.s.a.h....."jgn dgr sgt apa y org ckp".....btl kan....lau dgr y ngtif jek, satu kerja pn ta jd....

tingat plak bila accdnt sama dia ni....adesss....cmna dia leh xcdnt kt blog aku pn aku ta tau....ada jodoh kot..kikikikikiii....seb bek luka kecil jek.....huhuhu

alaaaaa...tau ko tu hebat...kau segala la kan...tp tak yah n kutuk2 hasil kerja org.....dh trase diri best sgt ke? mata ko y mslh, ko n slhkan org dh knp ?? pelik tul la....ayat n bessssst jek kan...

kejadaaahhh ??

n tegur pn....cara baik blh kn...tak yah n mngutuk sgla.....bkn dlm dunia ni smua biasa ngan ayat2 ko....klu ko rasa ko best pn.......
           -
           -
           -
           -
           -
           -
           -
ada aku kesahhh??

pape pn...tak yah la ronda2 pastu blk umah mengutuk.....cari la idea laen....ta ske pejam mata suda....da mcm pengkritik ta tauliah plak aku tgk.....n jd pengkritik sgt...mentor ade...suara emas ada....pegi la sana....ko artis kan....huuhuhu....hidup tak yah mendongak langit sgt la....tanah jugak kita nnti....

sekian =)




p/s :: lau n mgur tu.....cara baek blh.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...